>

Nie wszyscy sądzą, że Surface Book 2 to świetny laptop

Microsoft Surface Book 2 to wydajny i piękny sprzęt dla profesjonalistów i artystów. Nie wszyscy jednak uważają, że nowy laptop jest wart zakupu. Consumer Reports twierdzi, że warto się wstrzymać, żeby się nie rozczarować. Dlaczego?

Consumer Reports to taka organizacja, która zajmuje się recenzjami bardzo szerokiej gamy produktów od smartfonów do samochodów. Gdzieś po drodze są również laptopy i właśnie tym tematem znajdziemy się w dzisiejszym wpisie. Dlaczego Consumer Magazine nie poleca zakupu Microsoft Surface Book 2?

Warto kupić Surface Book 2?

Zacznijmy od suchej specyfikacji, chociaż ona coraz bardziej na drugi plan ustępując miejsca dodatkowym opcjom, które mają sprawić, że na sprzęt przychylniej spojrzą twórcy treści do tej pory oddani modelom od Apple. 13.5 calowy ekran ma świetną rozdzielczość, procesor jest wprawdzie siódmej generacji w najtańszej wersji, ale do codziennej pracy, czy to kreatywnej czy biurowej wystarczy w zupełności. Droższym konfiguracjom pod tym względem nie można już niczego zarzucić. Cena? Cóż, nie jest to tanie urządzenie, ale nie są nimi również Macbooki, więc to żaden argument.

Co więc sprawia, że Consumer Reports jest mu tak niechętny? Otóż według nich nie powinniście kupić nowego flagowca od Microsoftu, ponieważ…firma w przeszłości rozczarowała. Powołując się na raport organizacji jeden na czterech użytkowników Microsoft Surface Pro doświadczył problemów ze swoim sprzętem. Nie mają tu oni jednak na myśli softwarowych zwiech systemu Windows, ale poważne problemy z responsywnością dotykowego ekranu i samoczynne wyłączanie się urządzenia. Być może nawet mają rację, ale problem leży gdzie indziej.

Nie uważacie, że tak kategoryczne ocenianie jakiegokolwiek urządzenia, nie ważne czy jest to laptop, smartfon czy pralka, nie mając go w rękach jest nieco nieprofesjonalne? Fakt, że jakiejkolwiek firmie w przeszłości zdarzyła się wpadka nie oznacza, że kolejny sprzęt będzie miał podobne problemy. Jestem ciekawy Waszego zdania na ten temat – Consumer Reports mają podstawy do takich opinii?

Źródło: notebookcheck

Konrad Bartnik