>
Kategorie: LenovoNewsy

Lenovo poprawia serwis: szybka naprawa albo zwrot gotówki

Z różnorodnych względów serwis Lenovo nie cieszył się w ostatnich latach dobrą renomą. Wydaje się jednak, że sytuacja zaczęła iść ku lepszemu, a najbardziej zabiega o to samo Lenovo, które odpala właśnie bardzo atrakcyjną ofertę.

Od dziś każdy nabywca sprzętów z linii Lenovo Yoga oraz Legion może wziąć udział w programie Lenovo Premium Care. Jego założenia są bardzo przyjemne z punktu widzenia każdego klienta, który zakupi jeden z laptopów tej firmy.

Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga do dnia 31 grudnia 2019 r. otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Po tym okresie konsumenci mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 100% ceny zakupu oraz naprawiony sprzęt.

Naprawa w 5 dni albo zwrot pieniędzy i sprzętu

Musicie przyznać, że brzmi to naprawdę nieźle – to w praktyce gwarancja szybkiej naprawy urządzenia, bowiem trudno sobie wyobrazić, by Lenovo decydowało się na odpalenie takiej akcji bez przekonania, że jest w stanie poradzić sobie z tym wyzwaniem.

Uzyskanie zwrotu w wysokości kilku tysięcy złotych wraz z oryginalnym, naprawionym urządzeniem zapewne sprawi, że niektórzy użytkownicy będą oczekiwać z niecierpliwością informacji o wpadce rodzimego serwisu tego chińskiego potentata, ale trzeba przyznać, że oferta jest naprawdę bardzo odważna z punktu widzenia firmy.

Co zrobić, by stać się częścią programu Lenovo Premium Care? Nie jest to specjalnie trudne – aby móc skorzystać z oferty należy zarejestrować zakup na stronie www.lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. Lista sprzętów objętych akcją jest naprawdę długa:

YOGA SERII 500

– Yoga 500
– Yoga 510
– Yoga 520
– Yoga 530

YOGA SERII 700

– Yoga 700
– Yoga 710
– Yoga 720
– Yoga 730

YOGA SERII 900

– Yoga 900
– Yoga 900S
– Yoga 910
– Yoga 920

SERIA LEGION – LAPTOPY

– Legion Y520
– Legion Y720
– Legion Y530
– Legion Y730

SERIA LEGION – KOMPUTERY STACJONARNE

– Legion Y520T
– Legion Y720T
– Legion Y920T
– Legion T530
– Legion T730

– Legion Y720 Cube
– Legion C530
– Legion C730

Warto pamiętać, że za pierwszy dzień rozpoczęcia procesu uznaje się dzień po odebraniu przesyłki od klienta przez kuriera, przykładowo: jeżeli sprzęt zostanie odebrany przez kuriera w poniedziałek, to pierwszym dniem biegu terminu będzie wtorek, ostatnim zaś poniedziałek w następnym tygodniu.

Zapomnijcie także o kombinacjach związanych z umyślnym nie odbieraniem naprawionego sprzętu – jeśli kurier nie zastanie nas w domu, to będzie to równoznaczne z wypełnieniem warunków promocji przez Lenovo.

Czemu zawdzięczamy tę akcję? Zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie.

Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę konsultantów technicznych, a poprawie uległa również obsługa call center, w efekcie czego około 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.

Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door, co teraz każdy z klientów będzie mógł przetestować w przypadku awarii.

źródło: Lenovo

Amadeusz Cyganek

Komentarze

  • Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadow

  • Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadowskich firm niech upadają.

  • Miało być pięknie, a okazuje się teraz że serwis miesiącami naprawia laptopy i w dodatku nie chcą zwracać pieniędzy tak jak przewidują warunki tej gwarancji.

    Lenovo po raz kolejny oszukało klientów.

  • Warto zwrócić uwagę że ta promocja nie obejmuje laptopów bez gwarancji Lenovo.

    A np sklep X-kom sprzedaje te notebooki tylko z własną gwarancją sklepu, bo wymienia dyski i pamięci na niefabryczne.

    • Marne to podejście bo się okazuje że nie chcą zwracać pieniędzy gdy czas naprawy przekracza 5 dni.

  • no w tych czasach to ważne jest żeby wszystko szybko działało, więc super inicjatywa ze strony lenovo

    • Kiepska bo w praktyce okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni i nie chcą zwracać pieniędzy.

  • Tai serwis to rozumiem. C prawda nigdy mi się nic z laptopem nie wydarzyło ale gdyby coś się stało to już wiem jak działać:)