Z różnorodnych względów serwis Lenovo nie cieszył się w ostatnich latach dobrą renomą. Wydaje się jednak, że sytuacja zaczęła iść ku lepszemu, a najbardziej zabiega o to samo Lenovo, które odpala właśnie bardzo atrakcyjną ofertę.
Od dziś każdy nabywca sprzętów z linii Lenovo Yoga oraz Legion może wziąć udział w programie Lenovo Premium Care. Jego założenia są bardzo przyjemne z punktu widzenia każdego klienta, który zakupi jeden z laptopów tej firmy.
Klienci nabywający sprzęt Lenovo z serii Yoga do dnia 31 grudnia 2019 r. otrzymują gwarancję zwrotu ceny zakupu, jeśli urządzenie nie zostanie naprawione w trakcie 5 dni. Po tym okresie konsumenci mogą liczyć na odszkodowanie w wysokości 100% ceny zakupu oraz naprawiony sprzęt.
Musicie przyznać, że brzmi to naprawdę nieźle – to w praktyce gwarancja szybkiej naprawy urządzenia, bowiem trudno sobie wyobrazić, by Lenovo decydowało się na odpalenie takiej akcji bez przekonania, że jest w stanie poradzić sobie z tym wyzwaniem.
Uzyskanie zwrotu w wysokości kilku tysięcy złotych wraz z oryginalnym, naprawionym urządzeniem zapewne sprawi, że niektórzy użytkownicy będą oczekiwać z niecierpliwością informacji o wpadce rodzimego serwisu tego chińskiego potentata, ale trzeba przyznać, że oferta jest naprawdę bardzo odważna z punktu widzenia firmy.
Co zrobić, by stać się częścią programu Lenovo Premium Care? Nie jest to specjalnie trudne – aby móc skorzystać z oferty należy zarejestrować zakup na stronie www.lenovopremiumcare.pl w ciągu 30 dni od daty dokonania zakupu. Lista sprzętów objętych akcją jest naprawdę długa:
– Yoga 500
– Yoga 510
– Yoga 520
– Yoga 530
– Yoga 700
– Yoga 710
– Yoga 720
– Yoga 730
– Yoga 900
– Yoga 900S
– Yoga 910
– Yoga 920
– Legion Y520
– Legion Y720
– Legion Y530
– Legion Y730
– Legion Y520T
– Legion Y720T
– Legion Y920T
– Legion T530
– Legion T730
– Legion Y720 Cube
– Legion C530
– Legion C730
Warto pamiętać, że za pierwszy dzień rozpoczęcia procesu uznaje się dzień po odebraniu przesyłki od klienta przez kuriera, przykładowo: jeżeli sprzęt zostanie odebrany przez kuriera w poniedziałek, to pierwszym dniem biegu terminu będzie wtorek, ostatnim zaś poniedziałek w następnym tygodniu.
Zapomnijcie także o kombinacjach związanych z umyślnym nie odbieraniem naprawionego sprzętu – jeśli kurier nie zastanie nas w domu, to będzie to równoznaczne z wypełnieniem warunków promocji przez Lenovo.
Czemu zawdzięczamy tę akcję? Zlokalizowany we Wrocławiu serwis Lenovo kilka miesięcy temu przeszedł gruntową restrukturyzację, w wyniku której doszło do znaczących zmian m.in. w łańcuchu dostaw części zamiennych. Obecnie zdecydowana większość podzespołów znajduje się na miejscu w serwisie.
Oprócz tego zwiększono poziom i liczbę konsultantów technicznych, a poprawie uległa również obsługa call center, w efekcie czego około 30% usterek zgłaszanych przez klientów rozwiązywanych jest w trakcie rozmowy telefonicznej.
Dzięki wspominanym usprawnieniom, serwis urządzeń konsumenckich zajmuje w większości przypadków nie więcej jak 5 dni roboczych w systemie door-to-door, co teraz każdy z klientów będzie mógł przetestować w przypadku awarii.
źródło: Lenovo
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komentarze
Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadow
Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadowskich firm niech upadają.
Miało być pięknie, a okazuje się teraz że serwis miesiącami naprawia laptopy i w dodatku nie chcą zwracać pieniędzy tak jak przewidują warunki tej gwarancji.
Lenovo po raz kolejny oszukało klientów.
Warto zwrócić uwagę że ta promocja nie obejmuje laptopów bez gwarancji Lenovo.
A np sklep X-kom sprzedaje te notebooki tylko z własną gwarancją sklepu, bo wymienia dyski i pamięci na niefabryczne.
myślę ze zyskają sporo klientów na tym, i dobrze! :)
Dokładnie masz rację!
Raczej stracą bo się z niej nie wywiązują,
Noo i to się nazywa podejście do klienta i dbanie o niego. Super akcja.
Marne to podejście bo się okazuje że nie chcą zwracać pieniędzy gdy czas naprawy przekracza 5 dni.
no w tych czasach to ważne jest żeby wszystko szybko działało, więc super inicjatywa ze strony lenovo
Kiepska bo w praktyce okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni i nie chcą zwracać pieniędzy.
Tai serwis to rozumiem. C prawda nigdy mi się nic z laptopem nie wydarzyło ale gdyby coś się stało to już wiem jak działać:)
Okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni ani nie chcą zwracać pieniędzy.
Dobra akcja. Propsuję
Kiepska, bo w praktyce się z niej nie wywiązują.
Przecież ten serwis już od roku działa sprawnie. Jeszcze lepiej będzie?
Co jest sprawnego w wykonywaniu napraw przez kilka miesięcy?