REKLAMA TP
poniedziałek, 27 sierpnia 2018, Amadeusz Cyganek

Lenovo poprawia serwis: szybka naprawa albo zwrot gotówki

0 odpowiedzi na “yoga2”

  1. hela pisze:

    To prawda, że serwis lenovo się ogarnął 🙂 Niedawno naprawiałam u nich lapa i wszystko poszło raz, dwa 🙂 sprzęt naprawiony i wrócił w terminie.

    • Adam pisze:

      Wcale się nie ogarnął, raz ze naprawy trwają u nich kilka miesięcy. A dwa nie chcą zwracać pieniędzy.

  2. karo pisze:

    Przecież ten serwis już od roku działa sprawnie. Jeszcze lepiej będzie?

  3. dino pisze:

    Dobra akcja. Propsuję

  4. kaja pisze:

    Tai serwis to rozumiem. C prawda nigdy mi się nic z laptopem nie wydarzyło ale gdyby coś się stało to już wiem jak działać:)

  5. jj pisze:

    no w tych czasach to ważne jest żeby wszystko szybko działało, więc super inicjatywa ze strony lenovo

    • Adam pisze:

      Kiepska bo w praktyce okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni i nie chcą zwracać pieniędzy.

  6. lila pisze:

    Noo i to się nazywa podejście do klienta i dbanie o niego. Super akcja.

    • Adam pisze:

      Marne to podejście bo się okazuje że nie chcą zwracać pieniędzy gdy czas naprawy przekracza 5 dni.

  7. arek pisze:

    myślę ze zyskają sporo klientów na tym, i dobrze! 🙂

  8. Adam pisze:

    Warto zwrócić uwagę że ta promocja nie obejmuje laptopów bez gwarancji Lenovo.

    A np sklep X-kom sprzedaje te notebooki tylko z własną gwarancją sklepu, bo wymienia dyski i pamięci na niefabryczne.

  9. Adam pisze:

    Miało być pięknie, a okazuje się teraz że serwis miesiącami naprawia laptopy i w dodatku nie chcą zwracać pieniędzy tak jak przewidują warunki tej gwarancji.

    Lenovo po raz kolejny oszukało klientów.

  10. Albin pisze:

    Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadowskich firm niech upadają.

  11. Albin pisze:

    Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadow


reklama