Copyright © mobiManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 836 queries. 0,204, 0.203 (0,204) (218349418.5, D3dgg6hDh43) |
To prawda, że serwis lenovo się ogarnął 🙂 Niedawno naprawiałam u nich lapa i wszystko poszło raz, dwa 🙂 sprzęt naprawiony i wrócił w terminie.
Wcale się nie ogarnął, raz ze naprawy trwają u nich kilka miesięcy. A dwa nie chcą zwracać pieniędzy.
Przecież ten serwis już od roku działa sprawnie. Jeszcze lepiej będzie?
Co jest sprawnego w wykonywaniu napraw przez kilka miesięcy?
Dobra akcja. Propsuję
Kiepska, bo w praktyce się z niej nie wywiązują.
Tai serwis to rozumiem. C prawda nigdy mi się nic z laptopem nie wydarzyło ale gdyby coś się stało to już wiem jak działać:)
Okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni ani nie chcą zwracać pieniędzy.
no w tych czasach to ważne jest żeby wszystko szybko działało, więc super inicjatywa ze strony lenovo
Kiepska bo w praktyce okazuje się że nie wykonują napraw w 5 dni i nie chcą zwracać pieniędzy.
Noo i to się nazywa podejście do klienta i dbanie o niego. Super akcja.
Marne to podejście bo się okazuje że nie chcą zwracać pieniędzy gdy czas naprawy przekracza 5 dni.
myślę ze zyskają sporo klientów na tym, i dobrze! 🙂
Dokładnie masz rację!
Raczej stracą bo się z niej nie wywiązują,
Warto zwrócić uwagę że ta promocja nie obejmuje laptopów bez gwarancji Lenovo.
A np sklep X-kom sprzedaje te notebooki tylko z własną gwarancją sklepu, bo wymienia dyski i pamięci na niefabryczne.
Miało być pięknie, a okazuje się teraz że serwis miesiącami naprawia laptopy i w dodatku nie chcą zwracać pieniędzy tak jak przewidują warunki tej gwarancji.
Lenovo po raz kolejny oszukało klientów.
Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadowskich firm niech upadają.
Mojemu koledze nie naprawili laptopa na gwarancji bo brakowało jednego klawisza w klawiaturze a reklamował bo poszła płyta główna więc jaki związek ? To co odpierdzielaja przechodzi ludzkie pojęcie ! Jeszcze będą się prosić o klientów takim podejściem. Nie kupować sprzętu od dziadow