środa, 7 sierpnia 2019, Amadeusz Cyganek

Xiaomi Gaming Laptop 2019 – Chińczycy znowu dali radę. To naprawdę interesujący sprzęt do gier

mi_gaming_laptop_2019_image_1565003115644
fot. Xiaomi

0 odpowiedzi na “mi_gaming_laptop_2019_image_1565003115644”

  1. Kerch pisze:

    I7 9750h z ośmioma rdzeniami i dwunastona wątkami. Tego jeszcze nie było.

  2. kackop pisze:

    Laptop z Core i7 i 16 GB RAM oraz tym samym dyskiem i kartą graficzną to koszt 8599 juanów (ok. 4700 juanów). Dziwne przeliczenie waluty.

  3. raf/n pisze:

    Nie wiedziałem o tym. Dzięki za wyjaśnienie.

    • Amadeusz Cyganek pisze:

      Widzę, że nie dajesz za wygraną, więc po kolei:

      Specyfikacja obejmuje „ray tracing w czasie rzeczywistym” – tego GTX 1660 Ti nie obsługuje, ale obsługuje ray tracing generowany za pośrednictwem bibliotek DirectX 12 z pominięciem elementów rdzenia Turing, które odpowiadają za obliczanie efektów świetlnych w tej technologii w układach z rodziny RTX. Owszem – jest to uboższy efekt ray tracingu, ale nadal jest obecny. I to nie tylko w GTX 1660 Ti, ale chociażby w GTX 1060 czy GTX 1070. Różnica jest taka, że obciążane są inne elementy układu graficznego i to, że ray tracing jest wymuszany programowo, a nie sprzętowo.

      Natomiast test, który linkujesz, był udostępniony przed wypuszczeniem przez Nvidię sterowników odblokowujących obsługę ray tracingu na kartach z rodziny GTX – dokładnie pojawiły się one 11 kwietnia – www.geforce.com/drive…lts/145872 – i jak byk w opisie stoi „Includes support for DirectX Raytracing (DXR) on GeForce GTX 1060 6GB (and higher) and GeForce GTX 1660 (and higher) GPUs”. Trudno więc, by w teście było wspomniane, że GTX 1660 Ti obsługiwał ray tracing, skoro w tamtym momencie było to niemożliwe ze względu na obostrzenia nałożone przez Nvidię.

  4. raf/n pisze:

    Słabo ci idzie kopiowanie newsów z zagranicznych stron, No offense.

    Zobacz sobie pełną specyfikację na stronie nVidii: www.nvidia.com/pl-pl…x-1660-ti/

    Pod tym linkiem, który podałeś piszą dokładnie to samo.

    • Amadeusz Cyganek pisze:

      Ale co daje ta specyfikacja? Zarówno GTX 1660 Ti, jak i RTX 2060 bazują na tej samej technologii, czyli Turing – rdzeń, na którym bazują nowe GTX-y posiada jednostki odpowiedzialne za generowanie ray tracingu, które do tej pory były zablokowane przez Nvidię z poziomu sterowników. Owszem, radzą sobie one słabiej z obsługą ray tracingu niż układy z rodziny RTX, ale nadal nie zmienia to faktu, że technologia jest obsługiwana. A skoro nie przekonał Cię news zalinkowany przeze mnie, to myślę, że przekona Cię oficjalna notka Nvidii na ten temat – www.nvidia.com/en-us…ming-soon/

  5. raf/n pisze:

    Co za bzdury! Żaden GTX nie obsługuje ray tracingu, i to samo jest oczywiście z GTX 1660 Ti. Nie wprowadzajcie ludzi w błąd!

    Ostatnio czytam tu takie głupoty, że aż wstyd.

Dodaj komentarz


reklama