Copyright © mobiManiaK.pl wszelkie prawa zastrzeżone. Nie wyrażamy zgody na kopiowanie całości lub fragmentów treści. |
Największa sieć blogów Nowych Technologii techManiaK.PL CATALIST s.c., ul. Krowoderskich Zuchów 17/12, 31-271 Kraków 381 queries. 0,137, 0.137 (0,137) (16110422, D3dgg6hDh43) |
Ja skorzystałem z promocji dającej 3 miesiące za darmo: try.hpinstantink.com/5wz4mh Wybrałem najdroższy abonament (za który przez 3 miesiące nie zapłacę ani złotówki!), a przed końcem darmowego okresu albo wybiorę tańszy, odpowiedni dla mnie plan, albo zrezygnuję z abonamentu. Przez 3 miesiące sprawdzę czy byłby dla mnie opłacalny, czy lepiej kupić zamienniki.
A ja niestety nie polecę nikomu skorzystania z usługi subskrypcji HP Instant Ink.
Zakupiłem urządzenie wielofunkcyjne HP DeskJet 4120e – jest oficjalnie zarejestrowane na stronie HP, wiec można sprawdzić wiarygodność mojego komentarza.
Jedynym powodem zakupu tejdrukarki była chęć skorzystania z usługi Instant Ink.
Niestety od dwóch tygodni serwery HP nie działają o czym oficjalnie dowiedziałem się na infolinii +48 225 364 161
Przez niedziałające serwery HP nie można się zalogować do subskrypcji, tusz w drukarce mi się skończył nie dostane nowego bo nie mogę się zalogować a na infolinii HP niemiła Pani powiedziała, że ich to nic nie obchodzi HP ma awarie serwerów i jak chce drukować to mam sobie iść do sklepu i kupić tusz…
Czuję się oszukany i celowo wprowadzony w błąd, zakupiłem urządzenie HP z powodu subskrypcji Instant Ink, teraz HP mi uniemożliwia korzystanie z tej subskrypcji a niemiły
konsultant na infolinii informuje że nic to go nie obchodzi i jak chce dalej drukować to muszę sobie sam kupić tusze.
Oprócz kontaktu telefonicznego z infolinią i działem wsparcia technicznego, zgłaszałem problem również na oficjalny komunikator Messenger jak i wysłałem dwa zgłoszenia na reklamacje@hp.com Niestety do dzisiaj nie dostałem żadnej konkretnej informacji… Zatem mam urządzenie wielofunkcyjne drukarkę firmy HP z której nie mogę korzystać… Przykre i smutne to jak firma HP traktuje swoich klientów. Obiecują przy zakupie darmową subskrypcję z tuszami a później karzą kupować ich bardzo drogie tusze w sklepie.