Packard Bell w oficjalnym komunikacie prasowym zapełnił o pełnym wsparciu i pomocy w rozwiązaniu problemów, które mogą dotknąć klientów korzystających z urządzeń wyposażonych w płyty główne z chipsetami Intel P67 i H67.
Artykuły dla Packard Bell
- Jaki laptop do 1500 zł? TOP 10 (maj 2015)
- Ranking netbooków - czerwiec 2011
- Top 5 tanich netbooków wg MobiManiaKa
- Ranking netbooków - maj 2011
- Ranking netbooków - kwiecień 2011
więcej: Packard Bell »
Packard Bell po ujawnieniu wpadki Intela, natychmiast wstrzymał sprzedaż wszystkich produktów wykorzystujących wymienione powyżej układy. Ponadto został uruchomiony specjalny program pomocowy, w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia dla klientów, którzy już zakupili urządzenia wyposażone w wadliwe chipsety Intel P67 i H67. Jednocześnie powołano specjalną grupę, która w kooperacji z Intelem pracuje nad rozwiązaniem problemu oraz zminimalizowaniem ewentualnych niedogodności.
Przygotowana została specjalna strona internetowa Packard Bell, na której będzie można sprawdzić, czy problemy związane z wadliwym funkcjonowaniem chipsetów Intela dotyczą zakupionego produktu. Do czasu uruchomienia dedykowanego serwisu klienci Packard Bell mogą korzystać z witryny Intela, gdzie znajdują się odpowiednie instrukcje i wskazówki pozwalające na identyfikację wadliwych jednostek:
http://www.intel.com/consumer/products/processors/chipset.htm?iid=en_US_01_chipset+gg_headline.
Klienci Packard Bell, którzy kupili jeden z wadliwych produktów, będą mieli możliwość naprawy usterki w ramach gwarancji, gdy tylko Intel dostarczy prawidłowo działające chipsety. Drugą opcją jest kontakt ze sprzedawcą Packard Bell i wymiana wadliwego modelu na inny, o porównywalnych parametrach.
źródło: informacja prasowa
Dodaj komentarz