>
Kategorie: Acer

Pełna pomoc Acera dla problemów z Sandy Bridge

W nawiązaniu do oświadczenia firmy Intel o wykryciu wady w chipsetach Cougar Point obsługujących procesory Sandy Bridge, Acer zapewnia pełne wsparcie dla konsumentów poszukujących rozwiązania tego problemu.

Firma Acer wstrzymała już dostawy produktów, których dotyczy problem, oraz uruchomiła program pomocy nabywcom sprzętu z wadliwymi chipsetami. Jednocześnie tajwański koncern ściśle współpracuje z firmą Intel w celu skoordynowania dalszych działań.

Firma Acer chce zminimalizować wszelkie niedogodności klientów, spowodowane powyższym zawirowaniami wokół Sandy Bridge. W tym celu przygotowuje stronę internetową, na której klienci będą mogli sprawdzić, czy problem dotyczy ich komputera. Tymczasowo klienci mogą odwiedzić stronę firmy Intel, na której opisano sposób sprawdzania, czy komputer jest wyposażony w wadliwy chipset.

Strona ta jest dostępna pod adresem:
https://corpredirect.intel.com/Redirector/404Redirector.aspx?404;https://www.intel.com/consumer/products/processors/comparison.htm.

Nabywcy komputerów, których dotyczy problem, mogą zdecydować się na naprawę przez serwis Acer zgodnie z warunkami gwarancji, gdy firma Intel udostępni chipsety pozbawione wady. Alternatywnie, klienci mogą skontaktować się ze sprzedawcą, aby skorzystać z mających zastosowanie zasad zwrotu towaru i wymienić komputer na inny model firmy Acer.

źródło: informacja prasowa

marcin