Canyon postanowił odświeżyć jeden z najpopularniejszych rowerów elektrycznych w swojej ofercie – mowa o modelu Grand Canyon:ON. Nowy silnik, pojemna bateria czy szerokie opony zapowiadają naprawdę solidną konstrukcję.
Wybór osób szukających solidnego i naprawdę dobrze zestrojonego elektrycznego roweru MTB bardzo często trafiał na propozycje od Canyon, a zwłaszcza model Grand Canyon:ON. Nic więc dziwnego, że producent zdecydował się na gruntowne odświeżenie tego modelu, mimo pozostawienia nieco starszego wariantu o numerze 9, do którego dołączają dwa kolejne.
Nowy silnik Bosch i baterie o sporej pojemności
Canyon postawił oczywiście na solidny silnik – jednostką napędową tego hardtaila jest centralny Bosch Performance Line CX 5. generacji z momentem obrotowym 85 Nm i maksymalną mocą 600W. Bardzo solidnie prezentuje się także kwestia baterii – tym razem producent postanowił zrezygnować z jednego wariantu ogniwa o pojemności 750 Wh.
Tym razem do dyspozycji mamy dwa akumulatory – 600 lub 800 Wh, które dodatkowo możemy wzbogacić zewnętrznym akumulatorem 250 Wh, umieszczanym w miejscu bidonu. Tym samym możemy zyskać nawet 1050 Wh zapasu energii, który wystarczy na naprawdę długą jazdę na jednym ładowaniu.
Dwa warianty i zauważalne różnice
Rower posiada także szerokie opony o przekroju 2,6″, a także sztycę teleskopową siodełka. Bazę stanowi model Grand Canyon:ON 7. Możemy tutaj liczyć na widelec SR Suntour XCM 34o skoku 120 mm, 12-rzędowy napęd Shimano Deore, a także dwutłoczkowe hydrauliczne hamulce Shimano z tarczami 180 mm.
Wyżej wyceniony model Grand Canyon:ON 8 wprowadza dwie zasadnicze zmiany – to postawienie na widelec Fox AWL również o skoku 120 mm, a także ulepszenie hamulców. W tym wypadku są to hydrauliki Magura MT Thirty z czterema tłoczkami i rozmiarem tarczy wynoszącym 203 mm.
Nowe warianty modelu Canyon Grand Canyon:ON są dostępne w rozmiarach od S do XL oraz dwóch wariantach kolorystycznych. Cena modelu o numerze 7 została ustalona na poziomie 12 599 złotych – za bardziej wypasiony wariant Grand Canyon:ON 8 zapłacimy 15 799 złotych. Topowa wersja o numerze 9 to z kolei koszt 19 399 złotych.
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Dodaj komentarz