Specjalizująca się w rowerach cargo marka Urban Arrow zaprezentowała swój pierwszy, elektryczny rower cargo typu longtail. Model Breeze posiada mocny silnik od Bosch, a także oferuje naprawdę solidny udźwig.
Urban Arrow to jeden z najbardziej znanych, holenderskich producentów rowerów, który wyspecjalizował się w segmencie rowerów cargo i ma w swoim portfolio wiele ciekawych modeli. Do tej pory nie posiadał jednak w ofercie elektrycznego longtaila, ale sytuacja właśnie ulega zmianie.
To pierwszy taki e-cargo od Urban Arrow
Breeze to bowiem niewielki, nisko osadzony jednoślad, który posiada jednak spory zapas mocy. To zasługa zastosowania silnika Bosch Cargo Line, którego moment obrotowy wynosi aż 85 Nm. Moc się przyda, bowiem rama – choć niewielka – została wykonana w całości ze wzmacnianego aluminium.
Niech więc nie dziwi fakt, że rower waży aż 51 kilogramów – w zamian za to otrzymujemy jednak jednoślad zdolny udźwignąć nawet 200 kilogramów. To oznacza, że z powodzeniem znajdzie się miejsce dla dorosłego i dwójki dzieci, a także niewielkich bagaży, np. w postaci plecaka szkolnego.
Zasięg całkiem solidny, a na osprzęt nie można narzekać
Rower oferowany jest z trzema wariantami baterii Bosch PowerPack – 400, 545 oraz 800 Wh, choć te dwa ostatnie ogniwa musimy dokupić osobno. Ale już na podstawowym ogniwie o pojemności 400 Wh zasięg wygląda sensownie – mowa o nawet 80 km w płaskim, typowo miejskim terenie.
Rower wyposażono także amortyzowany widelec Suntour Mobie34 CGO o skoku 63 mm, a także hamulce tarczowe Tektro Volans. Nie brak także funkcjonalnego wyświetlacza Bosfch Purion, jak również błotników i podnóżki. Całość osadzono natomiast na 26-calowych oponach Schwalbe Big Ben.
To więc – wbrew pozorom – rower o naprawdę sporych możliwościach. Urban Arrow Breeze jest dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych: zielonym i czarnym, a jego cena startowa wynosi 5499 euro, co przekłada się na ok. 23 500 złotych. Niemało, ale to sprzęt idealny dla wielu rodzin, zwłaszcza w centrach dużych miast.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.










Dodaj komentarz