Toyota C-HR+ zbliża się wielkimi krokami do przedsprzedaży. Wkrótce nowego elektrycznego crossovera będzie mógł zakupić każdy z Was. Patrząc na specyfikację tego modelu, możemy mieć do czynienia ze spadkiem sprzedaży hybryd.
Wielkimi krokami zbliża się przedsprzedaż nowego elektrycznego crossovera Toyoty. Chodzi rzecz jasna o model C-HR+, który zyskał wiele usprawnień, zachowując przy tym znany wszystkim design z hybrydowej wersji C-HR. Ponadto producent stara się kusić kierowców szerokim wyborem napędów.
Toyota C-HR+ – oto co o niej wiemy
Nowa generacja C-HR+ jest rozwinięciem sukcesu poprzednich odmian, które sprzedały się w Europie w liczbie ponad miliona egzemplarzy. W porównaniu z hybrydową wersją, model elektryczny został zaprojektowany od podstaw. Jest nie tylko przyjemny dla oka, ale również kusi zaawansowanymi technologiami. To model, który bez dwóch zdań chce przypodobać się oszczędnym kierowcom.
Rozstaw osi wynosi 2750 mm, czyli o 110 mm więcej niż w hybrydowej wersji, co przekłada się na większą przestrzeń w kabinie. Odległość między przednimi a tylnymi fotelami to 900 mm. Sama pojemność bagażnika wynosi z kolei 416 litrów. Samochód oferuje zatem przestrzeń typową dla aut rodzinnych.
Gama napędów obejmuje jednostki o mocy od 167 do 343 KM. Wersja z baterią 57,7 kWh i napędem na przednie koła zapewnia zasięg do 456 km (WLTP), natomiast większy akumulator 77 kWh umożliwia przejazd do 609 km. Najmocniejsza odmiana AWD o mocy 343 KM przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, oferując zasięg do 546 km.
Akumulator zintegrowany z podłogą zwiększył sztywność nadwozia o 30% i obniżył środek ciężkości o 65 mm względem wersji hybrydowej. Dzięki temu samochód prowadzi się pewnie, zachowując prześwit 185 mm. Co więcej, zoptymalizowany elektryczny układ wspomagania kierownicy reaguje szybciej i precyzyjniej.
W ten sposób poprawiono zasięg
Toyota C-HR+ wykorzystuje układ eAxle z półprzewodnikami z węglika krzemu, które zwiększają wydajność i moc przy mniejszych stratach energii. Usprawnione systemy chłodzenia i smarowania zapewniają stabilność pracy oraz cichą eksploatację. W efekcie udało się osiągnąć lepszą dynamikę przy jednoczesnym ograniczeniu zużycia energii.
Zoptymalizowana aerodynamika nadwozia i współczynnik oporu powietrza 0,26 przekładają się na niższe zużycie energii i większy zasięg. Płaska podłoga, kanały powietrzne przy kołach oraz specjalnie zaprojektowane felgi poprawiają przepływ powietrza. Standardowa pompa ciepła oraz podgrzewane fotele i kierownica minimalizują z kolei zapotrzebowanie na energię.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.










Dodaj komentarz