REKLAMA TP
, Laptopy 14-15,8 cali Lenovo Testy

Lenovo IdeaPad Y530 – recenzja

Popularne produkty:

9 odpowiedzi na “Lenovo IdeaPad Y530 – recenzja”

  1. olo pisze:

    A u mnie chodzi prawie codziennie od 11 lat i tylko przedmuchalem wnętrze z kurzu. Jedyny minus to zawiasy.Przez masywny ekran wyłamały się oba i trudno je wymienić. Poza tym super laptop, solidnie zbudowany.

  2. K pisze:

    Mam go do dzisiaj, po 11 latach użytkowania (w 2009 r. Zakup) mega już zamula, przymierzam się do kupna nowego laptopa. Oczywiście jak u innych po kilku latach użytkowania (już w 2015, czyli po 6 latach) posłuży oba zawiasy i ekran trzeba podpierać o ścianę.

    • Y pisze:

      również go używam go od 2009 i jedyne co padło to niedawno zasilacz przy wielogodzinnej codziennej pracy. Nawet nic nie zamula ale ja nie używam wymagających programów no i dysk na ssd wymieniłem razem z procesorem na mocniejszy. Wielka szkoda że nie można win10 na nim postawić bo laptop niemal jak nowy(tylko bateria do wymiany).

  3. kokoko pisze:

    ja właśnie kończę swoją przygodę z lenovo y530. pierwsze dwa lata były w zasadzie bez zarzutu, od trzeciego kolejno: awaria dysku (odzyskiwanie danych i niezły stres), zawiasy – najpierw dwa, później jeden i obudowa do wymiany, wymiana baterii, dwa razy zmiana zasilacza, wyprofilowana klawiatura, nie działa kamerka i bluetooth. swoje wysłużył, ale jego stopniowe niszczenie się niszczy moje nerwy. a że naprawy zaczynają przewyższać cenę samego laptopa – mówię bye bye.

  4. techpl pisze:

    … a mnie trzyma 4 lata i jestem zadowolony 😀

  5. slonecznik pisze:

    Ja również używam tego „felernego” komputera. Po tygodniu od kupna już oddałam go to reklamacji,bo nie działał, nie można było go uruchomić. Po miesiącu wrócił, chodził dwa tygodnie i ta sama sytuacja. Powtórzyło się to jeszcze 2 razy. Powymieniali mi „jakieś” części – nie wiem nawet jakie bo nie raczyli mnie poinformować co zrobili. Teraz jest 5 raz w reklamacji bo klawiatura się popsuła. Wycenili mi naprawę na 1200! I oczywiście mnie obarczyli winą bo niby ją zalałam :-/ nie wiem tylko jak to miałam zrobić gdyż nigdy nic mi się na nią nie wylało. Zdecydowanie odradzam kupno tego komputera

  6. gegon pisze:

    Niestety,nabijają sobie kasę tym serwisem powyższe opisy są mi znane z doświadczenia na własnej skórze,5 razy serwisowany i padł po 2 latach,zawiasy udało mi się wywalczyć w ramach rękojmi w sklepie,klawiatura 3 razy wymieniana pierwszy raz zrobili to 57 dni!!!! expres. Lenovo i jego serwis robią sobie żarty.Zdecydowanie odradzam.

  7. dario pisze:

    Podzielam opinie przedmówcy ,ten laptop to szrot , na gwarancji szczelił mi zawias a serwis uznał że to uszkodzenie mechaniczne i naprawe wycenił na 1200 zł razem z wymianą obudowy która pękła . Znalazłem wiele takich przypadków w internecie i myslę że to wada tego sprzętu a nie wina właśćicieli jak twierdzi serwis. Nie polecam tej marki a tym bardziej sewisu!!!!!

  8. daria pisze:

    nie podzielam zdania co do faktu że jest to godny polecenia i dobry komputer gdyż juz po półrocznym użytkowaniu komputera zacinała mi sie klawiatura po oddaniu do serwisu stwierdzono ze słabo wciskam klawisze lecz po oddaniu go w moje rece problem zniknął. Następnie po roku czasu padła mi bateria ale producent daje na nia tylko 1 rok gwarancji lecz szczerze myśłałam że bateria takiej firmy bedzie mocniejsza. To jednak nie koniec moich problemów co do tego modelu komputera tej firmy po 20-stu miesiącach użytkowania pękła mi obudowa na jednym z zatrzasków i co garsza nie przyjeto mi reklamacji.Nawet w serwisach firma jest juz znana z tego ze sa felerne. moj model IdeaPad y530. Szczerze nie kupujcie.

Pozostaw odpowiedź dario Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama