REKLAMA TP
, Pojazdy elektryczne Testy

Przyczajony tygrys, ukryty mustang czyli TEST hulajnogi Angwatt C1

Angwatt C1 / fot. mobiManiaK.pl

Popularne produkty:

6 odpowiedzi na “Przyczajony tygrys, ukryty mustang czyli TEST hulajnogi Angwatt C1”

  1. Barber pisze:

    Ludzie mają, posiadają podobne hulajnogi, nawet mocniejsze, kurierzy jeżdżą na potężnych rowerach elektrycznych ponad 50km/h i nikt na razie się nie czepia.

  2. Zen On pisze:

    Jak to kategoria MOTOR? A nie czasem motorower? Czy faktycznie jest ryzyko złapania przez policję np fotoradarem? Albo będą ważyć hulajnogę, sprawdzać maksymalna prędkość?

    • techManiaK pisze:

      W przepisach jest luka, ponieważ w przypadku hulajnogi elektrycznej jej maksymalna prędkość powinna być konstrukcyjnie ograniczona do 20 m/h. Z kolei „motorowery” powinny mieć konstrukcyjnie ograniczoną prędkość do 45 km/h. Ponieważ opisywana hulajnoga umożliwia szybszą jazdę, więc powinna być traktowana jako „motor”. O ile faktycznie można dostać mandat za przekroczenie prędkości (podobnie jak na rowerze) – w internecie są opisy takich sytuacji – to w przepisach dotyczących badań technicznych, określonych przez Ministerstwo Infrastruktury, nie ma określonej procedury dotyczącej skierowania urządzenia na badania techniczne celem określenia z jakim pojazdem (jakiej kategorii) mamy do czynienia….

      • Barber pisze:

        Ludzie mają i jeżdżą na podobnych albo jeszcze mocniejszych hulajkach. Kurierzy jeżdżą na rowerach el. ponad 50km/h. Na razie nikt nikogo nie łapie i nie prześladuje. Jeśli już to, żeby testować alkomatami.

  3. Bobik pisze:

    Jak wejść w to ukryte menu, żeby zmienić ustawienia?

    • techManiaK pisze:

      Do ustawień zaawansowanych sterownika można wejść poprzez przytrzymanie obydwóch przycisków równocześnie. Możemy wtedy pozmieniać takie rzeczy jak:
      – jednostki dystansu P02
      – czas po którym nastąpi uśpienie hulajnogi P04
      – średnica kola P06
      – ruszanie z odepchnięcia lub z miejsca P09
      – limit prędkości P10
      – przyspieszenie P12 (od 1 do 5, mniejsza wartość to mniejsze 'szarpanie')
      – tempomat P16 (1 on, 0 off)

      Są tam tez ustawienia liczby magnesów i wartości napięcia, których lepiej nie ruszać. Zawsze można tez wrócić do ustawień fabrycznych.

Pozostaw odpowiedź techManiaK Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama