200 km na jednym ładowaniu i potężny silnik Panasonica na pokładzie? Takie rzeczy znajdziesz na pokładzie nowego, elektrycznego jednośladu marki Ecobike. Model Expedition to rzecz dla osób, które cenią sobie długie i wygodne wycieczki.
Nowy rower od Ecobike to bardzo ciekawa propozycja dla wszystkich, którzy liczą na wygodne, długie podróże. Dlaczego?
Mocna bateria, mocny silnik – zestaw na dłuższe trasy
To przede wszystkim zasługa baterii – na pokładzie znajdziemy ogniwo o pojemności 720 lub 1080 Wh. To ma przełożyć się na nawet 200 km jazdy na jednym ładowaniu.
Do tego mnóstwo mocy – zapewni ją centralny silnik Panasonic Ultimate GX z momentem obrotowym wynoszącym 95 Nm. Napęd to z kolei 10-biegowa kaseta Shimano Deore wraz z przerzutką i manetką z tej samej serii.
Na pokładzie znajdziemy także oświetlenie marek Herrmans i Spanninga, a także hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano. Ciekawostką jest obecność nawigacji GPS korzystającej z systemu Komoot, który pozwoli nam uzyskać mapy i trasy do najciekawszych miejsc w okolicy.
Wygodę jazdy zwiększy amortyzowany widelec SunTour XCR34X-BOOST o skoku 120 mm. Na 29-calowych kołach umieszczono z kolei szerokie (2,4″) opony Maxxis Rekon Race. Całość ma natomiast udźwig 125 kg, ale waga roweru jest znacząca – to nieco ponad 27 kg.
Rower trafi do sprzedaży 20 maja. Za wersję z baterią 720 Wh zapłacimy 13 499 złotych. Model z ogniwem 1080 Wh został natomiast wyceniony na kwotę 14 499 złotych.
Zobacz również:
- Jaki składany rower elektryczny warto TERAZ kupić? (wiosna 2024)
- Jaki rower elektryczny dla dziecka i nastolatka? Polecane modele na 2024 rok
- TrybEco LEA to piękny rower – i nie tylko dla kobiet! (TEST)
- Dobry rower elektryczny do 10 tys. zł? Oto polecane modele na 2024 rok
- Test taniego roweru elektrycznego PVY Z20 PRO, czyli Wigry 5 na sterydach
- Test taniego roweru elektrycznego Eleglide M1 Plus. Wygodna podróż w dobrej cenie?
- Najlepsze rowery elektryczne do 5000 złotych
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Mam rower Ecobike Mauler, jest to rower górski z taką samą baterią i silnikiem. Bateria naładowana 90% moja waga to 96kg.tryb wspomagania eko i dystans przejechany 230km.Serwisy rozsiane są po całym kraju, tylko faktycznie nie każdy serwisant ogarnia temat. Rower jest bardzo dobry i naprawdę bardzo ładny i gorąco polecam.
Przesada że można przejechać 200km mam 3 elektryki można przejechać od 45km – 75KM. Zależy to napewno od baterii
Polski rower haha a Panasonic co tam robi??? Zenada
Przejeżdża na swoim sx5 ponad 100 km wszystko zależy ile używasz wspomagania i po jakiej tarasie
Specyfikacja w porównaniu z ceną,fajna.
Ale:
1) jaka jest jakość serwisu? (czym pisze Mądra Jola),
2) jaka jest liczba ładowań baterii bez znaczącej utraty sprawności,
3) Deore łba nie urywa,
4) przy tych parametrach opon, to na baterii 1080Wh, przy obciążeniu 125kG, po płaskiej drodze asfaltowej, przy 95Nm wspomagania,przejedziemy najwyżej 50km.
PS. Te 200km zasięgu, to takie WLTP dla samochodów elektrycznych.
Ludzie od 12 lat mieszkam w Holandii.od 4 lat takie rowery tutaj to normalka.polecam rower STROMER.model sport
Drogi Autorze, gdzie w rowerze jest pokład? Szkoda, ze jeszcze pod maską nie mamy silnika Panasonica byłby komplet nowomowy…
Uwaga reklama super a lco po gwarancji. Zero pomocy technicznej zero części zamiennych. Pani w recepcji na moje prośby o połączeniu
z serwisem stwierdziła że ona też się zna bo schodzi tam czasami. Naprawa przyślij rower do producenta a na Podlasiu serwis tylko w Białymstoku itd.
Udźwig 125kg wywołuje śmiech na sali.
A po co więcej?
Ponieważ nie wszyscy ważą 60kg, mogą chcieć także przewieźć jakiś bagaż.
Jak ważysz ponad 125kG, to może lepiej kup rower bez napędu elektrycznego. Tak dla zdrowia.