W tegorocznej ofercie rowerów elektrycznych od Kross pojawił się model dla osób, które szukają prostego roweru trekkingowego z obniżoną rower. Trans Hybrid 1.0 to jednoślad, który pod wieloma względami prezentuje się dość… standardowo.
Tegoroczna oferta rowerów elektrycznych Kross dotychczas skupiała się na modelach z wyższej półki – mowa tutaj przede wszystkim o elektrycznych MTB Grist Boost oraz Moon Boost. Teraz jednak schodzimy co najmniej o jedną półkę niżej, prezentując propozycję z segmentu elektrycznych trekkingów.
To jednoślad z prostą, klasyczną ramą
Do sprzedaży niebawem trafi bowiem model Kross Trans Hybrid 1.0 522. To jednoślad o dość standardowo prezentującej się ramie z obniżonym przekrokiem. Całość jest oczywiście wykonana z aluminium, a jednostkę napędową stanowi umieszczony z tyłu silnik chińskiej marki Bafang.
Mowa tutaj o modelu H405, który raczej nie rozpieszcza, jeśli chodzi o moment obrotowy – 45 Nm powinno jednak wystarczyć do spokojnej jazdy po mieście. Bateria o pojemności 522 Wh została z kolei zintegrowana z ramą i powinna nam wystarczyć na przejechanie co najmniej kilkudziesięciu kilometrów na jednym ładowaniu.
Uwagę zwraca także poprowadzenie okablowania wewnątrz ramy, a także solidny, tylny bagażnik, który umożliwi przewożenie ciężkiego ładunku. Producent nie zapomniał także o kompletnym oświetleniu tego jednośladu, a także zastosowaniu specjalnego wyświetlacza pozwalającego na wybór trybu wspomagania.
Prosty napęd w sam raz do miasta
W kwestii napędu Kross zdecydował się na osprzęt Shimano – 8-rzędową kasetę, tylną przerzutkę Shimano Acera oraz manetkę Shimano Altus. Cieszy także zastosowanie hydraulicznych hamulców tarczowych od Shimano, z tarczami o średnicy 180 mm z tyłu i z przodu.
Całość osadzono na 28-calowych oponach Wanda Hipogriff o przekroju wynoszącym 2″. Nie można także zapomnieć o amortyzacji, którą zapewnia widelec SR Suntour NEX-E25 LO DS o skoku 63 mm. Rower pojawi się w sprzedaży w dwóch wariantach kolorystycznych i rozmiarach ramy w cenie 6999 złotych.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
Jeśli jest skręcamy tak jak inne KROSSy to powinni dorzucać gratis dużą tubę kleju do śrub na start, bo inaczej po kilkunastu kilometrach zacznie gubić części…