Posiadacze rowerów elektrycznych z silnikiem marki Bosch mogą już korzystać z najnowszej aktualizacji systemu oraz aplikacji mobilnej eBike Flow. Nowości jest naprawdę sporo.
Bosch udostępnił właśnie nową aktualizację popularnej aplikacji mobilnej eBike Flow. Nowości jest naprawdę sporo – dotyczą one zarówno poszczególnych silników i trybów jazdy, jak również zwiększonych możliwości wyświetlaczy z serii Kiox, wchodzących w skład systemów e-bike niemieckiego producenta.
Sporo nowych opcji personalizacji
Podstawową nowością jest personalizacja danych prezentowanych na wspomnianych wyświetlaczach. Teraz każdy posiadacz aplikacji może zdecydować, które z nich są najbardziej interesujące – do wyboru jest ponad 30 opcji personalizacji, dzięki czemu na ekranie pojawiają
się wyłącznie te informacje, które mają dla nas znaczenie.
Wraz z nową wersją aktualizacji możemy także liczyć na personalizację układu kafelków. Nowa aktualizacja dodała dziewięć nowych opcji konfiguracji dla wyświetlaczy Kiox 300, Kiox 400C i Kiox 500. Dostosowanie ekranów do naszych potrzeb jest więc teraz jeszcze łatwiejsze niż dotychczas.
Większa moc silnika i nawigacja do celu
Ciekawie zapowiada się nowa opcja „Podążaj pierwotną trasą”. Dzięki niej rowerzyści mogą trzymać się wytyczonego szlaku bez automatycznych objazdów – nawet na nieznanych odcinkach. Na wyświetlaczu widoczna jest jedynie linia trasy, bez wskazówek głosowych czy podpowiedzi zakręt po zakręcie. Funkcję aktywuje się przyciskiem „Podążaj pierwotną trasą” w ustawieniach zaimportowanej trasy.
Bosch ułatwił także ewentualny serwis rowerów. Wyświetlacz – oprócz kodu usterki – pokazuje teraz także kod QR, który można zeskanować bezpośrednio telefonem. Po jego odczytaniu użytkownik trafia od razu na odpowiednią stronę Centrum pomocy Bosch eBike Systems, która ma nam pomóc w rozwiązaniu problemów.
Nowości tyczą się także silnika Performance Line SX. Teraz jednostka ta zapewni nam więcej mocy – 60 Nm momentu obrotowego (wcześniej 55), 600 W mocy oraz 400% maksymalnego wspomagania (wcześniej 340%). Co ważne, do dyspozycji otrzymujemy także zapowiedziany wiosną tryb eMTB+.
źródło: Bosch
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.










Tytuł bardzo wprowadza w błąd brakuje w nim słowa Smart bo nie wszystkich silników Boscha dotyczy ta informacja