REKLAMA TP
, Lenovo

Lenovo zmienia strategię, by lepiej rywalizować z Apple

Popularne produkty:

4 odpowiedzi na “Lenovo zmienia strategię, by lepiej rywalizować z Apple”

  1. Krzychu pisze:

    A co to za herezja na zdjęciu od kiedy ThinkPady biały spód miały?

  2. Pak pisze:

    Marka – marka, ale ci, którzy wybierają Apple wybierają tez OSX. Póki nie będzie ThinkPadów z OSX – to nadal będzie w tym miejscu wybór nie tyle platform sprzętowych, a głównie pomiędzy dopracowanym i bezpiecznym, a ciągle „łatanym” i podatnym na wirusy systemem…

  3. Marcin Błocian pisze:

    Owszem. Ale ponoć laptopy te mają być sprzedawane pod marką Think, a nie Lenovo.

  4. Tirinti pisze:

    Przecież jużteraz tak jest.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama