>
Kategorie: GryNewsy

Zaktualizowany Wiedźmin 3 nie zadziała ze wszystkimi modami

Nowa aktualizacja do Wiedźmina 3 wprowadzi wiele poprawek i ulepszeń. Wykorzysta również kilka modyfikacji stworzonych przez społeczność. Niestety wiele z nich przestanie działać z nową wersją gry.

Najnowsza, next-genowa aktualizacja do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon już 14 grudnia! Mimo że jest darmowa, to zaoferuje szereg usprawnień i nowości, które powinny spodobać się większości z nas. Jednym ze sposobów, dzięki któremu usprawniono m.in. grafikę, jest wykorzystanie przez deweloperów modyfikacji stworzonych przez społeczność. Niestety, ale według najnowszych doniesień, gra może nie zadziałać z innymi dziełami fanów białowłosego zabójcy potworów.

Na Twitterze Marcina Momota, który pełni funkcję Global Community Director w CD Projekt Red, czytamy, że odświeżony Wiedźmin 3 będzie zawierał:

  • The Witcher 3 HD Reworked Project by HalkHogan
  • HD Monsters Reworked by Denroth
  • Immersive Real-time Cutscenes by teiji25
  • Nitpicker’s Patch by chuckcash
  • World Map Fixes by Terg500

Aktualizacja do Wiedźmina 3 zepsuje kilka rzeczy

Zmiany, które wprowadził deweloper, są na tyle poważne, że uniemożliwią instalację wielu innych modyfikacji. Na forum CD Projekt Red czytamy, że takie straty są nieuniknione, w obliczu tak potężnej ingerencji ze strony studia. Na szczęście nie wszystko zostało stracone, bowiem dostaliśmy listę kompatybilności, która zawiera aż 71 najpopularniejszych modyfikacji. Mówi ona, że 38 z nich zadziała z nową odsłoną produkcji.

Na dodatek, wraz z aktualizacją mamy dostać nowy Modkit, który będzie zawierał sporo poprawek. Ponadto, do modderów trafi zaktualizowany klient TW3 Wolfkit. Mam nadzieję, że to pozwoli wielu niedziałającym modom wrócić na nasze dyski.

Źródła: 1, 2, 3, 4

Albert