>
Kategorie: GryNewsy

Wiedźmin 3: Dziki Gon z nową łatką. Co wnosi aktualizacja 4.03?

Wiedźmin 3: Dziki Gon otrzyma niedługo kolejną łatkę. Aktualizacja 4.03 ma wprowadzać szereg poprawek związanych z grafiką, rozgrywką i zadaniami. Czego jednak możemy dokładnie się po niej spodziewać?

Wygląda na to, że CD Projekt Red pracuje w pocie czoła, aby doprowadzić next-genową wersję Wiedźmina 3 do jak najlepszego stanu. Oto bowiem firma wprowadza aktualizację 4.03, która wprowadza szereg poprawek.

Czego jednak dokładnie możemy się po niej spodziewać? Poniżej znajduje się lista zmian, opublikowana w oficjalnej wiadomości na thewitcher.com.

  • Komputery osobiste PC
    • Naprawiono usterkę z cieniami roślin w RT, które pojawiały się zależnie od ujęcia i odległości postaci Geralta.
    • Usunięto pojawianie się czarnych cieni na krawędziach obiektów po wielokrotnym włączaniu i wyłączaniu odbić i cieni w RT.
    • Zlikwidowano awarie podczas uruchamiania lub po wczytaniu zapisu na niektórych CPU od AMD w wersji na DX11.
    • Usunięto błędy oświetlenia, które były związane z SSR przy wyłączonym globalnym oświetleniu RT.
    • Dodano wsparcie dla Intel Xe Super Sampling.
    • Lepsza wydajność odbić i oświetlenia globalnego RT.
    • Usunięto problem pojawiających się fioletowych plam po przejechaniu Płotką przez kałuże.
  • Konsole
    • Poprawne wyświetlanie konta opcji postępów międzyplatformowych.
    • Naprawa ciemnych pasów lub cieni w ekwipunku w trybie wydajności na PS5.
    • Naprawa zawieszania się konsoli nowej generacji przy automatycznym zapisie.
    • Likwidacja spadków wydajności w Novigradzie i Beauclair przy Wiedźmińskich zmysłach.
  • Efekty wizualne na konsolach nowej generacji i PC
    • Usunięcie siatki jasnych punktów w niektórych warunkach pogodowych na ścianach i ziemi przy RT.
    • Koniec ze zmianą koloru pajęczyn przy RT podczas poruszania kamerą.
    • Naprawa niepełnego wyrenderowania niektórych tekstur bohaterów w przerywnikach.
    • Naprawiono problem polegający na tym, że w zadaniu Przez czas i przestrzeń mgła w Mrocznej dolinie była różowa zamiast biała.
  • Zadania i rozgrywka na konsolach nowej generacji i PC
    • Dodano modyfikację autorstwa Sergeanur w postaci Next Gen Script Fixes.
  • Zadania i rozgrywka na wszystkich platformach
    • Muzyka z zadania W cieniu Wiecznego Ognia nie będzie grała po jego ukończeniu. Osoby, które już mierzą się z problemem, będą musiały wejść do oxenfurckich kanałów lub do Novigradu, aby wprowadzić poprawkę w życie.
    • Dodano możliwość automatycznego korzystania z olejów podczas walki.
    • Geralt nie może jeść i pić pod wodą. Wyjątkiem są odwary i eliksiry.

Zmiany, przynajmniej na papierze, wyglądają całkiem obiecująco. Jeżeli gracie jeszcze w Wiedźmina, to podzielcie się swoimi przemyśleniami na temat aktualizacji w komentarzu.

Zobacz również:

https://www.mobimaniak.pl/358484/system-shock-remake-premiera/

Źródło

Albert