>

Technologie NVIDII prostsze w implementacji. Unreal Engine 5.2 z dedykowaną paczką

Przedsiębiorstwo NVIDIA poinformowało na swoim blogu o paczce stworzonej dla Silnika Unreal Engine 5.2. Zawiera ona najnowszą technologię DLSS 3, która składa się na Super Resolution, Frame Generation i NVIDIA Reflex. Od teraz implementacja tych technologii będzie łatwiejsza dla twórców.

NVIDIA ogłosiła na swoim blogu (NVIDIA Developer) premierę paczki dedykowanej silnikowi Unreal Engine 5.2. Pozwala ona na łatwą implementację technologii DLSS 3, która składa się z:

  • Super Resolution – skalowanie niższej rozdzielczości do wyższej rozdzielczości wyjściowej;
  • Frame Generation – generowanie klatek;
  • NVIDIA Reflex – technologia zmniejszająca opóźnienie w grach.

NVIDIA DLSS 3 to nawet 4-krotny wzrost wydajności

DLSS 3 ma pozwolić nawet na 4-krotny wzrost wydajności, dzięki czemu będziemy mogli skorzystać z obciążających technik.

Fot. developer.nvidia.com

Wtyczka Frame Generation pozwala wygenerować nowe klatki. Wraz z nią udostępniono NVIDIA Reflex, która zmniejsza opóźnienie w grach nawet 2-krotnie. Super Resolution natomiast oferuje różne tryby graficzne, które w różnym stopniu skalują rozdzielczość.

W paczce znalazło się też miejsce dla:

  • Deep Learning Anti-Aliasing Mode (DLAA)
  • NVIDIA Image Scaling

Użytkownicy mogą pobrać paczkę z technologiami po kliknięciu we wskazany link internetowy. Instrukcję, która objaśnia sposób instalacji znajdziemy natomiast w tym miejscu.

Źródło, Via

Zobacz również:

https://www.mobimaniak.pl/361721/rtx-4090-rekord-w-podkrecaniu/

Albert