REKLAMA TP
, Newsy Pojazdy elektryczne

Elektryczne rowery górskie otrzymają kapitalne hamulce. Poznaj nowość od SRAM

fot. SRAM

Popularne produkty:

3 odpowiedzi na “Elektryczne rowery górskie otrzymają kapitalne hamulce. Poznaj nowość od SRAM”

  1. Majk pisze:

    Tymczasem ja na najtańszych za to niezawodnych mt200, tarczy ice tech 180 i klockach EBC metalicznych mam siłę hamowania że bez problemu blokuję przednie koło i rower staje dęba, wielkiej siły na to nie potrzeba. Minus taki że klocki to na pół roku. Ale rower ciężki bo elektryczny 25kg.

  2. Bogdan pisze:

    Pojęcia nie macie o czym w ogóle piszecie, albo raczej co Wam translator przetłumaczył. Tego się nie da czytać. To jest absolutnie ŻENUJĄCE! Jak wiele innych wpisów od dłuższego czasu na tej stronie niestety.

    Skoro w opisie strony macie laptopy i komputery to może ogranicz ie się do tego? Tak, wiem, kasa z kliknięć musi się zgadzać 😂

  3. Sini pisze:

    Czytacie te bzdury chociaż które piszecie?

    „Hamulce w rowerach e-MTB to rzecz niezwykle ważna. Rzecz jasna wielu z nas zwraca uwagę na szerokość tarczy hamulcowej, ale nowa propozycja od SRAM pokazuje, że to nie wszystko.”

    Hamulce są do wszystkich rowerów a nie do e-mtb. Szczególnie przewidziane są do ciężkich odmian grawitacyjnych.

    Wielu zwraca uwagę na szerokość tarcz? Ludzie do niedawna nie widzieli jaka jest różnica między średnicami tarcz. O szerokości nie mówił do niedawna nikt i nie ma o tym pojęcia nawet 0,1% użytkowników rowerów do dziś.

    „Zestaw hamulcowy SRAM Maven ma charakteryzować się nawet o 50% większą sprawnością od modelu Maven.”

    Hmm ciekawe…


    Z tymi hamulcami dłonie bardziej odpoczną
    To rozwiązanie pozwala na znaczące zmniejszenie wysiłku rowerzysty w celu uzyskania odpowiedniego efektu hamowania. SRAM przekonuje, że mowa tutaj o różnicy nawet -32% w porównaniu do zestawu Code. To z kolei zmniejsza zmęczenie dłoni, które i tak jest spore podczas jazdy po nierównym terenie. ”

    Czyli nie widzieliście ich na oczy i tylko puszczacie jakieś gówno przepuszczone przez AI.
    Według niezależnych testów siła potrzebna do ciśnięcia klamki na taki poziom by klocki dotknęły tarczy jest nieporównywanie większy niż w większości hamulców na rynku. A dane z reklam są prawdą tylko dla bardzo mocnego ciśnięcia klamki które występuje bardzo rzadko. W praktyce jazda na tych hamulcach jest bardzo męcząca dla dłoni.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *


reklama