W ofercie marki Canyon pojawił się świetnie wyposażony, elektryczny rower typu SUV. Model Pathlite:ON 9 SUV to sprzęt z mocnym silnikiem Bosch, a także obecnością systemu ABS.
Canyon to marka, która od lat cieszy się naprawdę solidną opinią w segmencie rowerów elektrycznych. Z coraz większym zainteresowaniem spotykają się zwłaszcza wszechstronne trekkingi w formie jednośladów typu SUV, a najnowsza propozycja tej marki reprezentuje ten właśnie segment.
SUV, który robi wrażenie od pierwszego wejrzenia
Canyon Pathlite:ON 9 SUV to bez wątpienia model z wysokiej półki – w oczy rzuca się bowiem wysokiej jakości aluminiowa rama, z okablowaniem poprowadzonym w jej wnętrzu. Warto też wspomnieć, że nowy jednoślad Canyona jest dostępny w dwóch wariantach – z klasyczną ramą oraz z obniżonym przekrokiem.
Sercem tego modelu jest silnik Bosch Performance Line CX 5. generacji – to jedna z najnowszych jednostek napędowych niemieckiego producenta, z momentem obrotowym wynoszącym 85 Nm. W zależności od wariantu, na pokładzie znajdziemy także baterię Bosch o pojemności 600 lub 800 Wh.
I moc, i solidny zasięg
To oczywiście przekłada się na solidny zasięg, wynoszący nawet 170 km na jednym ładowaniu. Napęd bazuje na 12-rzędowej kasecie marki SunRace, a także przerzutkach Tektro – nie brak także, co cieszy, automatycznej przekładni biegów, dzięki czemu nie musimy kłopotać się ich zmianą w trakcie jazdy. Dla tradycjonalistów jest też tryb manualny.
Canyon nie oszczędzał także w kontekście hamulców – do dyspozycji mamy klasowe, czterotłoczkowe hydrauliczne hamulce tarczowe od Magury ze średnicą 203 mm. Dodatkowo możemy liczyć na system ABS, który pozwoli na uniknięcie blokady przedniego koła i utrzymanie odpowiedniej trakcji.
Rower posiada także kompletne oświetlenie, błotniki oraz bagażnik, a także amortyzowany widelec powietrzny Fox Float o skoku 120 mm. Konstrukcję osadzono na 27,5-calowych oponach Maxxis Crossmark II o przekroju 2,25″. Rower pojawi się w oficjalnej dystrybucji w Polsce w sierpniu – cena zaś rozpoczyna się od poziomu 27 099 złotych.
Na stronie mogą występować linki afiliacyjne lub reklamowe.
„elektryczny rower typu SUV”
Jak można pisać takie głupoty, kretynie bez szkoły?