>
Kategorie: GryNewsy

Wyczekiwana łatka już jest! Zobacz co zmienia aktualizacja 4.04

Nowa aktualizacja 4.04 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon już jest. Wprowadza ona szereg zmian i nowości na różnych platformach, w tym na Nintendo Switch.

Wygląda na to, że CD Projekt Red na prawdę chce sprawić, aby odświeżony Wiedźmin 3: Dziki Gon działał bez najmniejszych zarzutów i to bez względu na platformę, na jakiej będziemy go ogrywać.

Firma udostępniła właśnie informację, według której przygody białowłosego tropiciela potworów otrzymały nową łatkę. Aktualizacja 4.04 – bo to oczywiście o niej mowa – naprawia różne błędy i wprowadza szereg zmian.

Aktualizacja 4.04 do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Nowości na komputerach PC:

  • Usunięcie błędu, przez który osiągnięcia na GOGu odblokowywały się w podstawowej, a nie Kompletnej wersji gry;
  • Od teraz DLSS 3 będzie poprawnie generować klatki;
  • Włosy postaci mogły być zbyt jasne przy RT. Od teraz tego błędu powinno już nie być;
  • W zadaniu Łysa Góra występował błąd, który powodował awarię przy włączonym RT. Usunięto go;
  • W Bestia z Białego Sadu naprawiono usterkę, która wieszała grę przy wczytywaniu niektórych zapisów przy RT;
  • Zlikwidowano problem polegający na tym, że gra włączała się bez REDlaunchera i wyświetlała prośbę o „Korzystanie z Cyberpunka 2077 za pośrednictwem Epic Games Store”;
  • Naprawiono usterkę, przez którą przyciski na kontrolerze były aktywne mimo wstrzymania;
  • Wyświetlał się drugi kursor wysokiej czułości przy włączonym „Sprzętowym kursorze”. Teraz to naprawiono.

Zmiany na konsolach:

  • Usunięcie błędu dotyczącego fryzur z „Zestawu Bród i Fryzur”, który polegał na przenikaniu przez hełm;
  • Naprawiono migające tekstury przy grze w Gwinta.
  • W zadaniu Mysia Wieża naprawiono błąd, przez który nie mogliśmy porozmawiać z Keirą.
  • W zadaniu Kabaret naprawiono problem z modelem Jaskra.
  • W zadaniach Ostatnie Życzenie i Po omacku naprawiono zawieszanie się konsol PS5.
  • Naprawiono stabilność gry podczas wczytywania i po wczytaniu (przy RT);
  • Usunięto błąd przez który statusy zapisów w chmurze na Xbox Series X nie aktualizowały się tak jak trzeba.

Fot. thewitcher.com

Efekty wizualne na PC i konsolach nowej generacji:

  • Naprawiono błąd, który polegał na tym, że mgła wyglądała czasami jak by była zrobiona w 2D;
  • Naprawiono wybrakowane odbicia nieba w wodzie przy RT;
  • Naprawiono kolizję z trawą;
  • Dodano kalibrację HDR;
  • Naprawiono błąd ze znikającymi górami w Kaer Morhen;
  • W zadniu Dorwać Juniora zlikwidowano zbiornik wody z oxenfurckich kanałów;
  • Naprawiono zacinanie się ekranu ładowania gdy RT był włączony.

Inne:

  • Przy włączonej funkcji postępów międzyplatformowych naprawiono błąd, który powodował problem z wczytaniem zapisów na wielu komputerach z tym samym kontem GOG.

To nie wszystko

Ponadto na Nintento Switch dodano funkcję postępów międzyplatformowych, która zastąpi dotychczasowe rozwiązanie. Za rejestrację do MOICH NAGRÓD możemy otrzymać Miecze Lisicy o Dziewięciu Ogonach, Zbroję Białego Tygrysa Zachodu, Zestaw rynsztunku Tysiąca Kwiatów oraz miecze z Dol Blathanna, a także Kartę Płotka.

Posiadacze konsoli Nintendo mogą też liczyć na dodatkową zawartość w postaci zadania W cieniu Wiecznego Ognia, dodano też alternatywny wygląd Jaskra, nilfgardzkiej zbroi, a także dodano dubbing koreański i chiński uproszczony. To nie koniec zmian, na jakie mogą liczyć użytkownicy konsoli Nintendo Switch, dlatego polecam zajrzeć do oficjalnej wiadomości umieszczonej przez zespół CD Projekt Red.

Źródło

Zobacz również co takiego NVIDIA przygotowała dla graczy na platformie Steam:

https://www.mobimaniak.pl/363777/portal-prelude-rtx-gra-za-darmo/

Albert